ԱՌՈՂՋՈՒԹՅՈՒՆ ԲՆՈՒԹՅՈՒՆ ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Ամենօրյա նույնիսկ կարճատև մարզումները կարող են զգալի արդյունքների բերել

Ավստրալիայի Էդիթ Քոուանի համալսարանի գիտնականներն ապացուցել են, որ ուժի աճի համար ավելի նպատակահարմար են թեև կարճատև ու պարզ, բայց կանոնավոր վարժությունները, քան հազվադեպ արվող երկարատև մարզումները: Ավելի վաղ նրանք նույնիսկ ապացուցեցին, որ մարզումների տևողությունը կարևոր չէ՝ բավական է մարզվել օրական ընդամենը երեք վայրկյան, որպեսզի մարմինը ստանա համապատասխան ծանրաբեռնվածություն։

Այս անգամ գիտնականները համեմատել են երկարատև ու կարճատև մարզումները գիտափորձի շրջանակներում: Որպես հիմք ընտրվել է բազկի երկգլուխ մկանների համար նախատեսված վարժությունը, որի ժամանակ մարզագնդերը (հանտելները) արագորեն բարձրացվում են ուսի մոտ, իսկ հետո դանդաղ իջեցվում: Առաջին թիմը կատարում էր վարժությունը հինգ օր անընդմեջ վեց կրկնությամբ, իսկ շաբաթվա մնացած երկու օրերը հանգստյան էին: Երկրորդ խումբը կատարում էր վարժությունը շաբաթը մեկ անգամ վեց կրկնությամբ, իսկ երրորդ խումբը՝ շաբաթը մեկ անգամ 30 կրկնությամբ։

Փորձը տևել է մեկ ամիս, և ըստ դրա արդյունքների՝ երկրորդ խմբի մասնակիցների մոտ ոչ մի փոփոխություն չի գրանցվել։ Երրորդ խմբում մկանները ծավալով աճել են 5,8%-ով, սակայն ուժի ավելացում չի եղել։ Առաջին խումբը ցույց է տվել լավագույն արդյունքը, այն ունեցել է և՛ մկանային զանգվածի աճ, և՛ ուժի աճ 10%-ով։

Այստեղից ավստրալացի գիտնականները եզրակացրեցին, որ կանոնավոր, թեև պարզ ու կարճատև մարզումները շատ ավելի մեծ նշանակություն ունեն, քան հազվադեպ, բայց երկարատև մարզումները: Իհարկե, նման մարզումները թույլ չեն տա սպորտային ռեկորդներ սահմանել, բայց որպես մկանները լավ մարզավիճակում պահելու, ծերացման պատճառով դրանց դեգրադացիան կանխելու մեթոդ՝ շատ հարմար են։